Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer’s awareness: actions targeted at a respectful treatment of women in advertising in Poland

Tytuł:
Consumer’s awareness: actions targeted at a respectful treatment of women in advertising in Poland
Świadomość konsumencka : działania na rzecz godnego traktowania kobiet w reklamie w Polsce
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa
Data publikacji:
2008
Wydawca:
SGH
Słowa kluczowe:
reklama
konsument
kobieta
CSR
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1667  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Anna Kozłowska

The paper presents the fi rst attempts at the Polish consumers’ dialogue with enterprises concerning a particular social issue which is violating dignity and discrimination against women in advertising. One of the main tools that the consumers may use in this area is the already mentioned possibility to make a complain to the organization dealing in protection of consumer’s rights.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies