Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Blogowe (nie)uczestnictwo: pozainstytucjonalny zwrot edukacyjny w kulturze

Tytuł:
Blogowe (nie)uczestnictwo: pozainstytucjonalny zwrot edukacyjny w kulturze
Blog (non-)participation. Extra-institutional educational turn in culture
Autorzy:
Kosińska, Olga
Współwytwórcy:
Uniwersytet Jagielloński
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Narodowe Centrum Kultury
Słowa kluczowe:
deinstitutionalisation
self-suficiency
samowystarczalność
(nie)uczestnictwo
blogerzy
(non-)participation
bloggers
deinstytucjonalizacja
Język:
polski
ISBN, ISSN:
23001704 (Online)
12304808
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/17992  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Contemporary reality brings an abundance of changes. Some of them may be also observed with respect to forms of participation in culture. New models arise which follow the ideas of deinsituionalisaion, privatisation and self-sufi ciency of viewers of culture. On the basis of these transformations, non-institunional actors appear who enter the role of educators, such as for example culture bloggers. Their activity features characteristics typical of educational turn in culture. They play a significant role in shaping cultural capital, while education remains an immanent quality of blogging about culture.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies