Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów

Tytuł:
Wpływ pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów
Autorzy:
Sidorowicz, Izabela
Samuk, Grzegorz
Współwytwórcy:
Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
preferencje zakupowe
zachowania konsumenckie
kanały sprzedaży
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/18883  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na preferencje zakupowe zarówno odnośnie do wyboru kanałów sprzedaży i samych produktów ma wpływ wiele czynników związanych bezpośrednio z konsumentem, jak również otoczeniem, w którym funkcjonuje. Wyjątkową sytuacją, która wymusiła na większości konsumentów zmianę dotychczasowych zachowań był wybuch pandemii COVID-19. W tekście przybliżono temat zachowań konsumenckich oraz motywów zakupowych. Celem artykułu jest określenie zachowań i preferencji studentów białostockich uczelni wyższych dotyczących wyboru kanałów zakupowych w trakcie trwania pandemii COVID-19. W badaniu wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego opartą na kwestionariuszu ankiety. Badanie wykazało, że większość respondentów zrezygnowała z tradycyjnych kanałów zakupowych na rzecz e-handlu ze względu na strach przed zarażeniem się wirusem COVID-19.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies