Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Istota gry miejskiej w procesie kreowania turystycznego wizerunku miasta

Tytuł:
Istota gry miejskiej w procesie kreowania turystycznego wizerunku miasta
Autorzy:
Lewczuk, Daria Dominika
Piątek, Maja Patrycja
Zubowicz, Łukasz
Współwytwórcy:
Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
grywalizacja
Białystok
wizerunek miasta
gra miejska
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/18885  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest ukazanie roli gry miejskiej w kreowaniu wizerunku miasta. Gra miejska to rodzaj zabawy, realizowany w czasie rzeczywistym w przestrzeni miejskiej (plansza rozgrywki), w której gracze rozwiązują zadania, według pewnych schematów. Artykuł w szeroki sposób przedstawia grę jako formę promocji danego miejsca, stanowiącą coraz bardziej popularną metodę spędzania czasu wolnego. Jest również pośrednikiem łączącym osoby zamieszkujące i odwiedzające dany obszar. W tekście skupiono się również na zagadnieniu grywalizacji. Przeprowadzono badania ankietowe wśród mieszkańców Białegostoku. Analiza opinii respondentów umożliwiła stworzenie rozwiązań popularyzujących gry miejskie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies