Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody promocji książki

Tytuł:
Metody promocji książki
Autorzy:
Bobrowska, Agata
Współwytwórcy:
Uniwersytet Gdański
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Edward Mitek
Słowa kluczowe:
rynek książki
public relations
marka
reklama
promocja
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20811004
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20307  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano podstawowe zagadnienia związane z promocją książek realizowaną przez wydawnictwa i biblioteki. Skupiono się na procesie PR oraz marce. Omówiono formy i funkcje promocji na rynku książki. Podkreślono rolę komunikacji marketingowej jako instrumentu informacyjnego i perswazyjnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies