Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Realizacja edukacji przyrodniczej i matematycznej – kilka spostrzeżeń

Tytuł:
Realizacja edukacji przyrodniczej i matematycznej – kilka spostrzeżeń
Autorzy:
Mikulski, Kazimierz
Królikowski, Tomasz
Mikołajczyk, Joanna
Współwytwórcy:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Godziszewie
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Politechnika Koszalińska
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe WSG
Słowa kluczowe:
edukacja przedszkolna
przedszkolak
edukacja przyrodnicza
edukacja matematyczna
kompetencje kluczowe
Język:
polski
ISBN, ISSN:
24509760
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20736  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł zawiera rozważania na temat tego, czy można realizować zagadnienie dotyczące przyrody i matematyki w edukacji, czy realizacja ta może mieć miejsce już w wieku przedszkolnym oraz jak realizować zajęcia przyrodnicze i matematyczne, korzystając z dostępnych pomocy dydaktycznych. Autorzy stawiają następującą hipotezę: realizację edukacji przyrodniczej w połączeniu z edukacją matematyczną można rozpocząć u dzieci przedszkolnych (3–4 lata), wykorzystując dostępne środki dydaktyczne w postaci zabaw lub gier oraz innych elementów technicznych. W treści artykułu podawane są argumenty na popieracie tej hipotezy oraz przykłady środków dydaktycznych do jej realizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies