Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki?

Tytuł:
Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki?
Autorzy:
Stępień, Justyna
Współwytwórcy:
Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
promocja
marketing biblioteczny
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20811004
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/21092  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zasygnalizowano zagadnienie wykorzystywania mediów społecznościowych przez biblioteki różnych typów w celu promocji ich usług. Zwrócono uwagę, iż narzędzia elektroniczne mogą wpływać na lepszą komunikację z potencjalnymi użytkownikami, pod warunkiem jednak, że zostaną odpowiednio zastosowane. Szerokie możliwości, które dają media społecznościowe, mogą być zatem przydatne w trakcie działań marketingowych bibliotek. W związku z tym bibliotekarze powinni nabierać kompetencji w zakresie ich użytkowania i obsługi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies