Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zielony kapitał relacyjny jako instrument budowania konkurencyjności przedsiębiorstw

Tytuł:
Zielony kapitał relacyjny jako instrument budowania konkurencyjności przedsiębiorstw
Autorzy:
Bombiak, Edyta
Współwytwórcy:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Słowa kluczowe:
konkurencyjność przedsiębiorstw
kapitał intelektualny
zielony kapitał relacyjny
Język:
polski
ISBN, ISSN:
12317853
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/21815  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zielony kapitał relacyjny to unikatowy zasób wspomagający proekologiczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Celem artykułu jest ocena skali wdrożenia działań prowadzących do budowania tego kapitału oraz identyfikacja postaw polskich menedżerów w zakresie oddziaływania tych praktyk na konkurencyjność organizacji. Badaniami objęto 150 przedsiębiorstw zlokalizowanych na terenie Polski. W toku badań stwierdzono lukę w zakresie implementacji działań prowadzących do budowania zielonego kapitału relacyjnego. Ustalono, że kapitał ten jako instrument budowania konkurencyjności jest wykorzystywany zaledwie w połowie badanych podmiotów. Zdiagnozowana luka może stanowić impuls stymulujący zainteresowanie tą problematyką w polskich organizacjach

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies