Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Największe pozytywy edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19

Tytuł:
Największe pozytywy edukacji zdalnej w czasie pandemii COVID-19
Autorzy:
Całek, Grzegorz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski, Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Data publikacji:
2021-10
Wydawca:
Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego
Słowa kluczowe:
pandemia COVID-19
edukacja zdalna
system edukacji
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/22454  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies