Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy

Tytuł:
Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy
USING THE INTERNET IN THE MARKETING ACTIVITY OF THE COMPANY
Autorzy:
Czyżycki, Rafał
Współwytwórcy:
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński
Data publikacji:
2006
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Słowa kluczowe:
działania marketingowe
internet
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788372415431
8372415439
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2308  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pomijając klasyczne definicje „marketingu" można powiedzieć, że marketing jest to nic innego jak sztuka przekonania kogoś do kupna czegoś, czego dana osoba nie potrzebuje, najlepiej za cenę, której nie zapłaciłaby nawet wówczas, gdyby tego bardzo potrzebowała. Dodatkowo można powiedzieć, że dokonać tego można za pomocą wszelkich dostępnych narządzi. We współczesnej gospodarce, w której mówi się coraz częściej o społeczeństwie informatycznym, w sytuacji coraz powszechniejszego dostępu do Internetu, znaczenia nabierają narzędzia wchodzące w skład IT. W Polsce, pomimo nadal wysokich kosztów dostępu, liczba użytkowników Internetu charakteryzuje się wysokim tempem wzrostu.

Rafał Czyżycki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies