Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dopuszczalność oraz warunki reklamy w internecie

Tytuł:
Dopuszczalność oraz warunki reklamy w internecie
Autorzy:
Zawisza, Magdalena
Współwytwórcy:
Uczelnia Łazarskiego
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uczelnia Łazarskiego
Słowa kluczowe:
ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
advertising bans
reklama w internecie
zakazy reklamowe
advertising on the internet
prawne aspekty reklamy w internecie
act against unfair competition
legal aspects of advertising on the internet
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788366723689
9788366723672
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/23556  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aktualny stan prawny zmusza zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów do poszukiwania norm prawnych, regulujących prawo reklamy (w tym reklamy internetowej) na gruncie różnych aktów normatywnych. Niniejsze opracowanie – choć nie wyczerpuje w pełni zagadnienia reklamy internetowej i związanej z nią problematyki – przybliża definicje oraz podstawy prawne dopuszczalności reklamy w internecie, a także wskazuje na warunki jej legalności oraz zgodności z przepisami obowiązującego prawa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies