Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Struktura i elementy zarządzania marketingiem w bibliotece

Tytuł:
Struktura i elementy zarządzania marketingiem w bibliotece
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Współwytwórcy:
Uniwersytet Gdański
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
Słowa kluczowe:
biblioteki
marketing biblioteczny
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788389316820
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/23997  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing biblioteczny rozumiany jako zespół aktywnych działań biblioteki skierowanych na podmioty swego otoczenia w celu kreowania satysfakcji i właściwego wizerunku placówki wymaga systematycznego i skoordynowanego podejścia. W związku z tym mówi się o zarządzaniu procesem marketingowym, które bazuje na czterech podstawowych elementach (funkcjach zarządzania): analizie, planowaniu, implementacji (wdrażaniu planów) oraz kontroli uzyskanych wyników. W rozdziale omówiono zagadnienie zarządzania marketingiem, które można określić jako zbiór procesów podejmowania wszelkich decyzji służących osiąganiu celów biblioteki związanych z jej działalnością usługową oraz relacjami z otoczeniem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies