Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zasady tworzenia planu marketingowego biblioteki

Tytuł:
Zasady tworzenia planu marketingowego biblioteki
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Współwytwórcy:
Uniwersytet Gdański
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
Słowa kluczowe:
marketing biblioteczny
biblioteki
planowanie
plan marketingowy
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788389316820
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/24004  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tak jak planowanie stanowi jedną z najważniejszych funkcji zarządzania, tak też planowanie marketingowe jest bardzo ważne dla skuteczności całego procesu marketingowego realizowanego przez bibliotekę. Wynika to z faktu, iż przyjęcie ogólnych celów marketingowych biblioteki wiąże się następnie z ich doprecyzowaniem oraz szczegółowym zaplanowaniem działań zmierzających do ich realizacji. W rozdziale zostało omówione zagadnienie budowania planu marketingowego biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies