Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Miary relacji firma-klient

Tytuł:
Miary relacji firma-klient
Autorzy:
Mitręga, Maciej
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Marketing w Praktyce
Słowa kluczowe:
pomiar relacji z klientem
własności relacji z klientem
marketing relacji
zaufanie klienta
siła relacji
satysfakcja klienta
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2925  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiono podstawowe zmienne służące do pomiaru relacji z konsumentami, a także przedstawiono wyniki badań empirycznych wskazujących na czynniki warunkujące siłę relacji w trzech sektorach.

Maciej Mitrega

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies