Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja kluczowych wartosci jako istotny element konkurowania firm rodzinnych

Tytuł:
Identyfikacja kluczowych wartosci jako istotny element konkurowania firm rodzinnych
Autorzy:
Lewandowska, Adrianna
Data publikacji:
2013-12-09
Słowa kluczowe:
firmy rodzinne
strategia
wartości
analiza konkurencji
sukcesja
planowanie strategiczne
przewaga konkurencyjna
strategia właścicielska
zarządzanie strategiczne
biznes rodzinny
analiza strategiczna
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2961  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The managers of the company the most often base their decisions on unidentified and intuitional values. But the increase in the awareness in this range can cause rational benefits. Other people’s expectations are directed to the idea that company’s values should remain the unalterable element which describes its identity. It is incredibly important to characterise in the correct way these values that create the centre of a family company and set its frames of work. Companies which guarantee the continuity of values have chances not only for increase its competitive potential, but at the same time for effective succession.

Adrianna Lewandowska

Wyższa Szkoła Bankowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies