Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uzasadnienia konieczności postępowania zgodnie z zasadami moralnymi w działaniach marketingowych

Tytuł:
Uzasadnienia konieczności postępowania zgodnie z zasadami moralnymi w działaniach marketingowych
Autorzy:
Rogowski, Robert
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Słowa kluczowe:
etyka biznesu
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
8322722230
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/3065  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Robert Rogowski

Artykuł przedstawia uzasadnienia konieczności wykorzystywania narzędzi marketingowych w zgodzie z normami moralnymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies