Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Press market in Poland A.D. 2010

Tytuł:
Press market in Poland A.D. 2010
Współwytwórcy:
Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Katolícka Univerzita v Ružomberku
Słowa kluczowe:
press
journals
communism
Poland
history of the press in Poland
free market
press companies in Poland
newspapers
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/312  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Andrzej Adamski

With the collapse of communism in 1989, the Polish press market has changed. In 2010, the foreign press companies are the biggest press publishers in Poland. The article describes changes in Polish press after 1989 and shows the main players on the Polish press market, which are still fighting for their positions and are trying to attract new readers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies