Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej

Tytuł:
Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej
Autorzy:
Szylar, Anna
Siuda, Piotr
Troszyński, Marek
Bomba, Radosław
Stunża, Grzegorz D.
Żaglewski, Tomasz
Kamińska, Magdalena
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Collegium Civitas Press
Słowa kluczowe:
prosument
media
fani
polska kultura popularna
fandom
prosumpcja
kultura popularna
przemysły kulturowe
social media
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788361067344
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/3139  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w proces twórczy? Czy nabywca staje się prosumentem, to znaczy, czy aktywie uczestniczy w promowaniu i produkowaniu danej marki medialnej? Na te i inne pytania odpowiada raport „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej” (grant Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie Obserwatorium kultury).

Piotr Siuda

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies