Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania

Tytuł:
Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania
Autorzy:
Milewski, Jarosław
Toczyski, Piotr
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Słowa kluczowe:
metodologia badań internetu
badania internetu
badania online
internet
Język:
polski
ISBN, ISSN:
ISBN 9788376440217
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/3672  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
Inne
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badania prowadzone przez internet skutecznie realizuje się za pomocą kanałów, którymi na co dzień dociera do użytkowników przekaz marketingowy i sprzedażowy. Najpopularniejsze formy dotarcia do adresata to kampania form typu display oraz kampanie prowadzone za pomocą mailingu. W Diagnozie Internetu 2009 wykorzystaliśmy obie te formy dotarcia do użytkowników polskiego internetu, a także linki tekstowe.

Piotr Toczyski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies