Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniów

Tytuł:
Relatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniów
Autorzy:
Welskop, Wojciech
Współwytwórcy:
Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Sieradzu, Kraków 2013
Słowa kluczowe:
nauczyciel
tożsamość uczniów
relatywizm wartości
wartości
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788393552740
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4291  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wartości są źródłem podstawowych celów i zadań, jakie powinny być realizowane w ramach procesu edukacji. Wartości nadają sens życiu ludzkiemu, wzbogacają je, rozwijają osobowość człowieka i wyznaczają kierunek jego działania. Indywidualne przekonania i moralność nauczycieli odgrywają zatem istotną rolę w realizacji celów edukacji, a tym samym kształtowaniu tożsamości uczniów. W którym kierunku nauczyciel jednak powinien zmierzać: realizować cele edukacji przekazując uczniom swoje wartości i przekonania czy przedstawiać wachlarz wartości zachęcając tym samym młodych ludzi do tworzenia własnego światopoglądu?

Wojciech Welskop

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies