Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wiedzą klienta : kierunki badań

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą klienta : kierunki badań
Customer Knowledge Management: Research Fields
Autorzy:
Komańda, Marcin
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny Katowicach, Centrum Badań i Ekspertyz
Słowa kluczowe:
wiedza klienta
zarządzanie wiedzą
zarządzanie strategiczne
Język:
polski
ISBN, ISSN:
978 8389072214
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4406  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marcin Komańda

Od kilkunastu lat podkreśla się niezmiennie znaczenie zasobów niematerialnych w odnoszeniu sukcesu rynkowego przez przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę przykłada się wobec wiedzy, jako czynnika determinującego wykorzystanie innych czynników produkcyjnych. Rozwój koncepcji zarządzania wiedzą ma zatem swoje uzasadnienie, jednak jak pokazuje czas, wciąż poszukuje się rozwiązań, które pozwolą na zogniskowanie wysiłków organizacji na tych zasobach wiedzy, które mogą ukazać się najbardziej kluczowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej. Nie dziwi zatem, że w ramach knowledge management powstają różnorakie koncepcje, które odnoszą się do wybranych aspektów wspomnianego problemu, tak jak na przykład zarządzanie wiedzą klienta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies