Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak być moralistą w środkach masowego przekazu? (krótki kurs)

Tytuł:
Jak być moralistą w środkach masowego przekazu? (krótki kurs)
Autorzy:
Miłkowski, Marcin
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski
Data publikacji:
2000
Wydawca:
Rubikon
Słowa kluczowe:
moralistyka
autorytet
publicystyka
autorytet epistemiczny
Język:
polski
ISBN, ISSN:
15051161
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/457  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marcin Miłkowski

Od dawna w środkach masowego przekazu widuje się osoby mające rozstrzygać trudne dylematy. O takich osobach mówi się “autorytety” lub “eksperci”. Warto się zastanowić, czy “ekspert” różni się znaczeniem od “autorytetu” — taką drogą będę chciał dojść do tytułowego “moralisty”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies