Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Określenie wymagań klientów odnośnie stron WWW, portali i wortali. Studium empiryczne

Tytuł:
Określenie wymagań klientów odnośnie stron WWW, portali i wortali. Studium empiryczne
Autorzy:
Chrabański, Karol
Furmankiewicz, Małgorzata
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Koło Naukowe "Scientia Ingenium"
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach
Słowa kluczowe:
badanie wymagań klientów
strona WWW
wymagania klientów
portal
wortal
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2081‐478X
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/5724  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Z roku na rok rośnie zainteresowanie firm, instytucji, a także osób prywatnych własną stroną internetową, portalami oraz wortalami. Strony internetowe, portale oraz wortale różnią się między sobą nie tylko przeznaczeniem, ale także funkcjonalnością. Budując własną stronę internetową, portal czy wortal, zlecając ich budowę lub zajmując się ich odpłatnym tworzeniem warto zastanowić się nad wymaganiami zamawiających tego rodzaju produkty. W badaniu wykorzystano ogłoszenia umieszczone w jednym z ogólnopolskich serwisów ogłoszeniowych.

Małgorzata Furmankiewicz

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies