Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Influence of an Organized Cycling Race on a Country’s Tourist Attraction on the Example of the ,,Tour de France”

Tytuł:
The Influence of an Organized Cycling Race on a Country’s Tourist Attraction on the Example of the ,,Tour de France”
Organizacja wyścigu kolarskiego i jego wpływ na atrakcyjność turystyczną kraju na przykładzie Tour de France
Autorzy:
Górka, Kazimierz
Palus, Aleksandra
Współwytwórcy:
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach
Słowa kluczowe:
marketing
tourist attraction
sponsoring
tourism product
cycling race
sports event
sports product
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788364036323
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6161  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sports events currently fulfill two roles – joining the features of a sports product and the products of tourism, especially with regard to globalization and the commercialization of professionally organized and promoted sporting events. This has significant impact on the development of cities and towns, regions and even countries. As an example, the Tour de France cycling race is presented in this article.

Stefan Nowak

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies