Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cross-border shopping at Polish borders. Tri-city and the shopping potential of Russian tourists

Tytuł:
Cross-border shopping at Polish borders. Tri-city and the shopping potential of Russian tourists
Autorzy:
Bar-Kołelis, Delia
Wiskulski, Tomasz
Współwytwórcy:
Instytut Geogafii, Uniwersytet Gdański
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Editura Universității din Oradea
Słowa kluczowe:
shopping tourism
Polish border
cross-border shopping
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9786061009695
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6209  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following paper brings into debate the shopping tourism, as a new leisure activity for a numerous number of tourists, which choose to travel in order to purchase products that are different or cheaper from the ones on their local market. Shopping tourism develops rapidly, not only in the famous cities like Dubai or London, but as well in the cross-border areas, like Tri-City from the northern Poland. With a good mixture of culture, history, and shopping locations, the area attracts numerous shopping tourists from nearby Kaliningrad Oblast

Tomasz Wiskulski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies