Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cybernetyczna twórczość ludowa. Komputerowe gry fabularne: rozrywka, czy współczesna forma sztuki

Tytuł:
Cybernetyczna twórczość ludowa. Komputerowe gry fabularne: rozrywka, czy współczesna forma sztuki
Autorzy:
Porczyński, Dominik
Współwytwórcy:
Instytut Archeologii, Uniwersytet Rzeszowski
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Warsztaty Analiz Socjologicznych, Fundacja Ośrodek Badań i Analiz Społecznych
Słowa kluczowe:
MMORPG
kultura uczestnictwa
nowoplemienność
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788361726012
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6446  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dominik Porczyński

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies