Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Comparative Analysis Of Integrated Promotions Aimed At Children In Poland And Germany

Tytuł:
Comparative Analysis Of Integrated Promotions Aimed At Children In Poland And Germany
Autorzy:
Chmielewski, Krzysztof J.
Współwytwórcy:
Akademia Leona Koźmińskiego
Data publikacji:
2010
Wydawca:
CZĘSTOCHOWSKIE WYDAWNICTWO NAUKOWE
Słowa kluczowe:
word of mouth
packaging
character licensing
children market
advertising
e-marketing
pester power
integrated promotions
children
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788361118695
14281600
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6468  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Integrated promotions aimed at children in Poland and Germany are discussed in this paper. The author analyzed which age defines a child in Poland and in Germany. Further, the characteristics of the children market and its underlying trends are exposed. Forms of integrated promotions which are used within the children market are examined and compared cross-national wise. Moreover, the author discusses the possibilities of implementing the various tools in both countries.

Krzysztof Chmielewski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies