Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Child and Family in the Perspective of Social Marketing

Tytuł:
Child and Family in the Perspective of Social Marketing
Autorzy:
Szyszka, Michał
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
Słowa kluczowe:
social campaigns
mass and media communication
social advertising
social marketing
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
17346614
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6720  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Michał Szyszka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies