Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka public relations - zapisy kodeksowe a praktyka działań branży PR

Tytuł:
Etyka public relations - zapisy kodeksowe a praktyka działań branży PR
Autorzy:
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Współwytwórcy:
Politechnika Koszalińska
Data publikacji:
2015-06
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski, "Studia medioznawcze", nr 2 (61)/2015, s. 29-40
Słowa kluczowe:
etyka zawodowa
stowarzyszenia branżowe PR
kodeks etyczny
public relations
ISBN, ISSN:
16410920
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/7185  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Źródło: http://sm.id.uw.edu.pl/Numery/2015_2_61/pelny.pdf

Artykuł podejmuje tematykę rozbieżności pomiędzy zapisami kodeksów etyki zawodowej public relations (PR) o działaniami obserwowanymi na rynku. Zdaniem autorki opracowania brak możliwości skutecznej egzekucji zapisów kodeksów etycznych wynika ze słabości branży public relations w Polsce. Stąd też praca nad wartościami etycznymi w PR powinna być realizowana w oparciu o strategię wypracowaną przez stowarzyszenia branży public relations.

Monika Kaczmarek-Śliwińska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies