Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

Tytuł:
Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Autorzy:
Klepka, Rafał
Współwytwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Słowa kluczowe:
political marketing
political campaigns
media communication
Język:
polski
ISBN, ISSN:
17314526
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/7689  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper tries to explain the problem of the nature of the crisis of modern democracy. Some researchers suggest that crisis is a result of the use of political marketing by political actors. First, the article presents special features of modern democracies. The conclusions indicate that the crisis of modern mass democracy should not be equated with political mar-keting. It is worth paying attention to other problems such as asymmetry of the development of communications, the dominance of the entertainment media functions and weak political and media education. It phenomenon seem to be largely the cause of the existing crisis.

Rafał Klepka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies