Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów

Tytuł:
Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów
Autorzy:
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Lipińska, Aneta
Współwytwórcy:
Uniwersytet Jagielloński
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Komunikacja Społeczna
Słowa kluczowe:
reklama online
e-PR
komunikacja marketingowa
Internet
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8152  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Artykuł jest prezentacją wyników badań eksploracyjnych, których celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie o ocenę wpływu Internetu na działania realizowane przez przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej w opinii menedżerów średniego i wyższego szczebla. Skoncentrowano się na działaniach podejmowanych w ramach komunikacji marketingowej z odbiorcami wewnętrznymi (pracownicy) i zewnętrznymi (klienci, partnerzy biznesowi, konkurenci). Wyniki badań pozwoliły na sformułowanie podstawowych wniosków dotyczących zakresu wykorzystania Internetu w wybranych obszarach komunikacji marketingowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies