Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multi-Method Analysis

Tytuł:
Multi-Method Analysis
Autorzy:
Tomczyk, Przemysław
Współwytwórcy:
Kozminski University
Data publikacji:
2015
Wydawca:
IGI Global
Słowa kluczowe:
customer relationships
customer relationship management
customer lifetime value
customer lifetime value management
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9781466663718
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8267  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przemysław Tomczyk

Multi-Method Analysis (MMA) can be understood as an interdisciplinary approach to the triangulation of research results or deepening of knowledge gained as a result of classical hypotheses testing by means of statistical analysis. In this case, the synergy effect obtained by using MMA as a combination of the quantitative (survey research) and qualitative (In-Depth Interviews – IDI) analysis is presented. To achieve the empirical bases of the study, a theoretical model is used as a marketing management example. The model refers to firm performance as a result of customer lifetime value management. The essence of the case study is to present the whole research to illustrate the researcher’s way of thinking from conceptual model development through quantitative hypothesis testing and qualitative explanation. The research was conducted from 2012 – 2013 in the insurance industry in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies