Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Information society – the society of knowledge

Tytuł:
Information society – the society of knowledge
Społeczeństwo informacyjne – społeczeństwem wiedzy
Autorzy:
Urbanek, Bogdan
Współwytwórcy:
Społeczna Akademia Nauk w Łodzi Wydział Zamiejscowy w Szczecinku
Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Twórczych
Data publikacji:
2014
Wydawca:
„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczecinie
Słowa kluczowe:
zagrożenia
edukacja
mass media
proces kształcenia
Język:
polski
ISBN, ISSN:
15074943
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9045  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W teorii i praktyce edukacyjnej wzrasta znaczenie mass mediów jako źródła przekazu treści kształcenia oraz wartości edukacyjnych. Mass media stają się także powodem niepokoju, gdyż zbyt łatwo i zbyt często prezentują aspołeczne treści i wzory zachowań. Studia nad edukacyjnym kontekstem mass mediów pokazują, że rozwój informacyjny oraz rozwój technologii komunikacyjnych niesie ze sobą szanse i zagrożenia dla rozwoju osobowości uczniów. W szkole epoki Sieci potrzebny jest inny nauczyciel. Większość autorów podaje, że ma on być przewodnikiem, partnerem wspierającym ucznia w jego rozwoju. Autor podjął próbę ukazania problemu szkoły w epoce Sieci oraz wskazał na pozytywy i negatywy tej sytuacji.

Marcin Zieliński

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies