Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creation of the competitive position, and international activities. Case study of Terravita ltd.

Tytuł:
Creation of the competitive position, and international activities. Case study of Terravita ltd.
Autorzy:
Marcinkowski, Bartosz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Visnik. Ekonomiczni Nauki
Słowa kluczowe:
competitiveness
competitive advantage
globalization
chocolate market
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9321  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bartosz Marcinkowski

One of the forms to build competitive position is working on the global market, allowing to broaden markets, access to cheaper or skilled labour, cooperation with international counterparties, placement of production in the best phase of the value chain, etc. The author describes achieving competitive advantage through globalization of the activities based on the example of a company operating on the extremely dynamic market of chocolate products export.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies