Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate Community Involvement - Agency Perspective

Tytuł:
Corporate Community Involvement - Agency Perspective
Autorzy:
Kwiecińska, Monika
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Foundation of the Cracow University of Economics
Słowa kluczowe:
corporate community involvement
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9644  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article's aim is to set the theoretical and empirical ground for application of companies' social action. Various form in which companies achieve their social goals will be analyzed, along with the institutions that are responsible for the execution of these goals as well as pros and cons of particular solutions. One of those forms are corporate fundations. Their growing number in recent years my be related to the common a knowledgment of the roIe that companies play in the process of social changes. The reation of corporate foundation is an expression of the companies' strategic approach to social and philanthropiec actions and giving them an institustional framework that should contribute to the company's success.

Tytuł projektu: Fundacja korporacyjna jako narzędzie realizacji celów społecznych przedsiębiorstwa.

Monika Kwiecińska

Narodowe Centrum Nauki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies