Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na strategię działania

Tytuł:
Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na strategię działania
Corporate Social Responsibility influence on strategy
Autorzy:
Kwiecińska - Szermach, Monika
Brajer-Marczak, Renata
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski, Nowoczesne Zarządzanie Przedsiębiorstwem cz.1
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9658  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Referat opisuje społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw jako strategię ich rozwoju. Wskazuje się w nim na rolę, jaką pelnią interesariusze w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. W referacie przedstawione są różne płaszczyzny i dwa rodzaje społecznej odpowiedzialności. Referat kończy krótka prezentacja programu wchodzącego do praktyki, również polskich przedsiębiorstw, noszącego nazwę Global Compact.

Monika Kwiecińska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies