Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Restructuring Marketing Concept of Competitive Advantage in Building Company

Tytuł:
Restructuring Marketing Concept of Competitive Advantage in Building Company
Autorzy:
Gorzelany - Dziadkowiec, Magdalena
Gorzelany - Plesińska, Julia
Współwytwórcy:
UEK w Krakowie
UR w Krakowie
Data publikacji:
2015
Wydawca:
EiOP
Słowa kluczowe:
customer relations
customer capital
restructuring of marketing
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
08606846
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9925  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Magdalena Gorzelany-Dziadkowiec

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies