Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka, Innowacje, Marketing, Biznes : NIMB. 2009, nr 2

Tytuł:
Nauka, Innowacje, Marketing, Biznes : NIMB. 2009, nr 2
Współwytwórcy:
Żabicki, Piotr. Red.
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii. Politechnika Lubelska
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU). Uniwersytet Jagielloński
Słowa kluczowe:
czasopisma 21 w.
Źródło:
Uniwersytet Jagielloński. Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu
Język:
polski
angielski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/152695/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies