Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How is chronological thinking tested?

Tytuł:
How is chronological thinking tested?
Autorzy:
Oniszczuk, Aleksandra
Mrozowski, Krzysztof
Starczynowska, Klaudia
Staniszewski, Jacek
Lorenc, Jakub
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Educational Research Institute
Instytut Badań Edukacyjnych
Słowa kluczowe:
chronology
history teaching
history
lower secondary school
chronological thinking
lower secondary school exam
Język:
angielski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/282025/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies