Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Learning strategies as predictors for academic achievement in 15-year-olds. Comparisons between Poland, the Czech Republic, Germany, Hungary and Slovakia

Tytuł:
Learning strategies as predictors for academic achievement in 15-year-olds. Comparisons between Poland, the Czech Republic, Germany, Hungary and Slovakia
Autorzy:
Blukacz, Mateusz
Kromka, Marta
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Educational Research Institute
Instytut Badań Edukacyjnych
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 Creative Commons BY 4.0
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/409105/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies