Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social innovation to mitigate peer group exclusion in education

Tytuł:
Social innovation to mitigate peer group exclusion in education
Zapobieganie wykluczeniu rówieśniczemu w gimnazjum
Autorzy:
Małczak, Małgorzata
Garbarciuk, Anna
Kozak, Beata
Hełka, Anna
Wójcik, Małgorzata
Błońska, Marta
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Educational Research Institute
Instytut Badań Edukacyjnych
Słowa kluczowe:
przemoc szkolna w gimnazjum
peer group exclusion
psychologia społeczna i edukacyjna
wykluczenie rówieśnicze
lower-secondary school bullying
social and educational psychology
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 Creative Commons BY 4.0
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/409118/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies