Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing międzynarodowy : zarys problematyki

Tytuł:
Marketing międzynarodowy : zarys problematyki
Autorzy:
Oczkowska, Renata
Żbikowska, Agnieszka (public relations)
Wiktor, Jan W.
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Słowa kluczowe:
marketing
rynki eksportowe
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, A 606501 II
Język:
polski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/484758/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies