Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologia zachowań konsumenckich

Tytuł:
Psychologia zachowań konsumenckich
Autorzy:
Tyszka, Tadeusz (1939- )
Falkowski, Andrzej (1953- )
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Słowa kluczowe:
marketing
zachowanie konsumenta
reklama
psychologia
konsumenci
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, A 617588 II
Język:
polski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/535689/edition/510134  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies