Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations

Tytuł:
Public relations
Autorzy:
Black, Sam
Współwytwórcy:
Chlewińska, Iwona. Tł.
Data publikacji:
2003.
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Słowa kluczowe:
public relations
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, A 387962 II
Język:
polski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/874204/edition/840149  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wydanie czwarte

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies