Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów

Tytuł:
Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów
Autorzy:
Rochmińska, Agnieszka
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Słowa kluczowe:
centra handlowe
socjologia i społeczeństwo
gospodarka, ekonomia, finanse
Łódź (woj. łódzkie)
konsumenci
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 006931
Język:
polski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/932893/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
eBook
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wyd. 1

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies