Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Management in Virtual Environments. Case Studies

Tytuł:
Management in Virtual Environments. Case Studies
Autorzy:
Prystupa-Rządca, Kaja
Gembicki, Michał
Przegalińska, Aleksandra K.
Starostka, Justyna
Skorulska, Karolina
Krzemień, Grzegorz
Mazurek, Grzegorz
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Poltext
Słowa kluczowe:
e-commerce
design thinking
digital entertainment
Internet of Things
ICT impact on contemporary businesses
crowdsourcing
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788389437617
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/10276  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
EEA, Norway Grants

The following publication consists of 12 case studies, which encompass various aspects of the ICT impact on contemporary businesses, focusing – among other things – on such concepts as: crowdsourcing, the internet of things, design thinking, digital entertainment, e-commerce, online and off-line distribution or social media marketing.

Anna Goryńska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies