Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social-Psychological Features of New Forms Adult Education

Tytuł:
Social-Psychological Features of New Forms Adult Education
Autorzy:
Тkach, Tamara Vladimarovna
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України, Київ
Słowa kluczowe:
«digital» workers («digitariat»)
information lumpenproletariat («information underclass»)
formal education
postgraduate education
intellectual ability
motivation of adults to education
cognitive (intellectual) workers («cognitive workers»)
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4019  Link otwiera się w nowym oknie
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10409  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Leszek Wanat

In today's world is very acute problems of all persons, regardless of age and status, and throughout his life. In recent years, scientists have found that with age intellectual abilities not only weakened, and even improved.The refore, for people over the age of urgency, problems of formation and development of one's self, the ability to express themselves in front of himself and others, create their own world, new forms of communication with the other, all that have significance and value of human life to the full. Thus, the motivation of adults to education in the XXI century has acquired a qualitatively new color.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies