Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innovation and market value. The case of tourism enterprises

Tytuł:
Innovation and market value. The case of tourism enterprises
Autorzy:
Szutowski, Dawid
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
tourism enterprise
innovation
service sector
invention
market value
market value of equity
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788380852471
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/10505  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Innowacje są kluczowe dla rozwoju przedsiębiorstw. W żywotnym interesie przedsiębiorstw jest ich implementacja. Książka dostarcza obszerny przegląd literatury dotyczącej innowacji i literatury dotyczącej wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza model obrazujący zależność pomiędzy innowacjami i wartością rynkową. Na podstawie przeprowadzonych badań wskazuje na jakie obszary zwracać uwagę zarządzając innowacjami tak aby zwiększać wartość przedsiębiorstwa. Rozważania prowadzone są na przykładzie przedsiębiorstw turystycznych z całej Europy.

Wydawnictwo Difin

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies