Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

New venues of public diplomacy: between nation-branding, place-branding and regional-identity building

Tytuł:
New venues of public diplomacy: between nation-branding, place-branding and regional-identity building
Autorzy:
Sobol, Alina
Visvizi, Anna
Data publikacji:
2016-08-31
Wydawca:
Instytut Europy Środkowo-Wschodniej (IESW)/Institute of East-Central Europe (IESW)
Słowa kluczowe:
place branding
nation branding
regional identity
public diplomacy
Język:
polski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/10534  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
To some extent replicating the Davos Summit format, the calendar of events “to attend” and “to be seen” in East-Central Europe (CEE) has filled substantially over the past 26 years. In many respects, these venues serve as a demonstration of the region’s political and intellectual elite’s political and economic aspirations. Given those events’ international orientation, they also serve as a measure of third parties’ interest in the region. In the mini-series of IESW COMMENTARY that this issue opens, the main features of these new venues of public diplomacy that have emerged in CEE will be discussed.

Anna Visvizi

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies