Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PR and Marketing of Social Policy Institutions in Poland

Tytuł:
PR and Marketing of Social Policy Institutions in Poland
Autorzy:
Szyszka, Michal
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia
Słowa kluczowe:
public relations of social policy
social integration
welfare institutions in media
media communication in social policy
ISBN, ISSN:
9788081057793
13395726
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/10747  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Michał Szyszka

The paper presents the problems of presence of social policy institutions in media messages (Internet, television, radio, press) as well as the use of media and new media (including electronic communication) in order to support activities in this area. Communication de icits and barriers occurring in modern Polish public institutions are discussed and compared with the possibilities of applying marketing and PR tools. The text also presents the concept of holistic joining of the activities in the social space with those in the media space, the latter including marketing and PR, in order to support and reinforce the functioning of social policy institutions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies